20.3.12

Fun to be 1.
















5 kommentarer:

Birgit Rogan sa...

O, ni är så fina, och jag saknar er så mycke! Hade varit så mysigt att vara där o fira med er! Nilas finns ju på mitt nattuksbord så en fin tanke får han av mig var kväll! Men ibland vill man ju kunna vara lite mer... Hoppas vi ses snart! Grattis lilla vackra du till ett 1 underbart år, må alla andra bli lika fina för er alla 3! Kram kram/ Birgit

vasa sa...

Ja det var ett kalas som heter duga! Jag är jätteglad att jag fick vara med. Jag beundrar din fantastiska förmåga att ordna allt så fint!!!

Annasofia sa...

tack birgit och eva, ett par fler bilder har nu tillkommit i inlägget.

Pamela sa...

Vilka fina bilder. Kram

E.Winberg sa...

Lille knodden, är han redan ett år alltså? :) Mysigt kalas ni ser ut att ha haft!