13.4.11

Nå kjem sola.



Temperaturen låg högt, jag fick mig en stärkande promenad i uppförsbackarna och hittade solgula Tussilago på vägen. Sen var det dags för grillning med Martins kollegor vid havet. Vi stekte pannkakor på stormkök, fick påskägg och hade quiz. Dagen avslutades med en kaffe med Kristoffer på en brygga i stan. Vårkänslorna sprudlar och humöret är på topp. Hoppas på lika vackert väder i morgon, i så fall ska jag ta min första riktiga powerwalk eller långpromenad med vagnen sen förlossningen, känner mig redo för det. Dags att bygga upp den utslitna kroppen på nytt.






Another sunny day.

1 kommentar:

sojjan sa...

Vad glad jag är för din skull att du får vuxen stimulans också:)
och som du säger viktigt för Nilas att du mår bra.
Ni verkar ha det så mysigt ute i det fria...
här lyser solen o det är några plusgrader, ska ta mej en lång promenad..e ledig ännu idag. tussilago o blåsippor har jag sett redan, tänk att man blir lika lyrisk varje år:)
Är förkyld men räknar med att det ska ge med sig snart.