8.5.10

Kom, kom kom!


Jag går till jobbet med extra lätta steg då morgnarna ser ut såhär. (Bilden är tagen 06.30) Mer sol och värme tack, nu!



Martin fick jobbet som design engineer på Atmel i Trondheim, och blev uppvaktad med tårta och present (en bok) av frugan. Hans första jobb som ingenjör, efter sex års studier. Grattis Älskling!!






Dessa bilder är tagna klockan halv åtta på kvällen, så hopp tycks trots allt finnas. =) Vi befinner oss i en jättefin, nybyggd park som Kung Harald minsann var här och invigde med pompa och ståt, haha.




Våren verkar äntligen vara på väg till Trondheim, och jag håller ut under de regniga dagarna, förvissad om att solen kommer titta fram igen snart... Det enda jag bävar inför är min nalkande pollenallergi, GULP.




På vägen hem hittade vi en rolig slänt som vi åkte kana nerför, det var hur kul som helst. Hade fullt med gräs innanför brallorna när jag kom hem dock, usch vad det kliade.




Avslutade fredagskvällen med att läsa och dricka ett glas vin nere vid supermysiga Ilsvika här intill. Kan man göra det så vet man verkligen att det är vår i luften!

Inga kommentarer: